ofte stillede spørgsmål

Bestilling og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min ordre?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 5-10 dage. Vores produkter
sendes direkte fra leverandøren til dig. Dette
unik forretningsmodel, hvor vi kan spare enormt meget på lagerplads og
transportomkostninger, og vi kan tilbyde produkterne til en lavere pris
tilbyde mere end konkurrenten og betale forsendelsesomkostningerne selv
at tage.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?!
Svar: I 99% af tilfældene leveres ordrer inden for
forventet leveringstid leveret. Desværre kan det nogle gange ske, at en
ordren er forsinket i leveringsprocessen. Du kan tjekke status for
Tjek din ordre via følgende link:
[LINK TIL SPORINGS-SIDE]
Hvis du ikke har modtaget noget inden for tre dage efter den forventede leveringstid, bedes du kontakte os. Spørgsmål: Jeg mangler nogle produkter i min ordre. Hvordan er det muligt?
Svar: Fordi vi arbejder med forskellige leverandører, kan det være sådan
at produkterne sendes separat. Hvis varerne
Hvis der mangler varer i din ordre, vil du normalt modtage dem inden for 2-3 dage.
Vi beklager ulejligheden.
Spørgsmål: Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Svar: Vi betaler selv forsendelsesomkostningerne for din ordre.

Ombytning og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?
Svar: Ja. Du kan returnere enhver ordre til os inden for 14 dage.
sende uden at angive en grund.
Spørgsmål: Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du returnere den inden for
Ombytning eller returnering inden for 14 dage efter modtagelse. Produkterne skal være i original emballage.
skal returneres i god stand og med etiketter og mærker påsat.
Produktet må ikke vise spor af brug.
En returforsendelse skal altid forsynes med en Track & Trace-kode.
Afsender er altid ansvarlig for forsendelsen.
Når vi har modtaget de varer, du har returneret, vil vi
Sørg for, at købsbeløbet er på din konto inden for 14 dage.
>> Klik her for at downloade en returformular <<
Du kan uploade returformularen som en PDF-fil til Shopify. Sådan gør du:
- gå til Shopify
- klik på indstillinger nederst til venstre
- gå til filer
- upload fil
- så kan du se, hvor du kan kopiere linket
Sporing og sporing
Spørgsmål: Hvor kan jeg finde min Track and Trace-kode?
Svar: På denne side [ LINK TIL AT SPORE DIN BESTILLING] kan du
Indtast din e-mailadresse og ordrenummer for at spore din pakke.
Spørgsmål: Track and Trace-koden giver ingen oplysninger, hvordan er det muligt?

Svar: Fra det øjeblik din pakke ankommer
postordrefirma, er Track and Trace-oplysningerne tilgængelige. Gem venligst.
Bemærk venligst, at der kan være en vis forsinkelse.